úterý 19. února 2008

Odinstalování SW pro Pinnacle PCTV SAT

V jedné z prvních zpráv v tomto weblogu jsem se zmínil o tom, že jsem řešil problémy se satelitním digitálním tunerem "Pinnacle PCTV SAT PRO 450e". Všimli si toho návštěvníci, kterým se napoprvé rovněž nepodařilo zmíněný tuner rozchodit - alespoň podle obsahu několika mailů, které mi došly.
Zde je ve stručnosti moje zkušenost:
Abych dosáhl úspěchu, musel jsem původní nepovedenou instalaci sw pro Pinnacle PCTV nejdříve odinstalovat, což vyžadovalo dodržení posloupnosti několika kroků. A ještě jedno upozornění: instalace z CD probíhá ve dvou fázích - druhá fáze ( rovněž z CD ) následuje až po restartu.
Takže:
- nejdříve jsem zamezil automatické spouštění AntiSpamového software po startu systému,
- poté jsem, s využitím ovládacích panelů - přidat a ubrat sw - odinstaloval aplikace MediaCenter, MediaServer a Microsoft SQL server ( PINNACLESYS ),
- smazal jsem adresář Pinnacle v Program Files, ( neměl jsem nainstalován sw Studio ! )
- použil jsem Utilitu RegDelete, k vyčištění registrů od zbytků po původní instalaci
( v roletovém menu jsem zvolil Pinnacle PCTV" a kliknul na Clean.
- restartoval jsem Windows
- vložil jsem instalační CD do mechaniky a spustil instalaci
- po skončení 1. fáze instalace jsem restaroval počítač - ponechal jsem CD v mechanice, aby instalace mohla pokračovat po restartu druhou fází
- využil jsem nabídku pomoci při konfiguraci přijímače a software a to je vše.
Utilitu RegDelete jsem si stáhl z webu. ( S utilitou RegCleaner zkušenosti nemám.)
Na webu Pinnacle můžete najít několikastránkový anglický výklad k problémům s instalaci sw pro Pinnacle PCTV, ale výše uvedený postup se mi osvědčil. Pokud někomu tato zkušenost pomůže, budu rád za zpětnou informaci.

Žádné komentáře:

Okomentovat