úterý 15. ledna 2008

Instalace a nastavení externího USB2.0 DVB-S tuneru

Instalace Pinnacle digitálního satelitního USB2.0 tuneru se zdařila. Díky službě, kterou mi prokázal jednoduchý a levný satelitní digitální tuner ( viz 1. zpráva v tomto weblogu ) v roli diagnostického nástroje, bylo dosaženo nastavení paraboly: intenzita signálu 90%, kvalita 75% ). Pak už "jen" stačilo dopátrat se příčiny, proč selhávala instalační procedura: bylo třeba na dobu instalace ovladače a aplikačního sw vypnout všechny antivirové a antispamové programy a bylo po starosti. Ovladač tuneru i Media Center ( základní aplikační sw ) se nainstalovaly a průvodce mne provedl nastaveními. Na notebooku, připojeném přes USB2.0 fungují nekodované programy TV i rozhlasu k mé plné spokojenosti. Během uvedené instalační procedury jsem pořídil několik výřezů z obrazovky, z kterých jsem sestavil slideshow o 30-ti slajdech. Můžete si ji prohlédnout na adrese:
http://web.vsmie.cz/katolicky/pinnacle/index.htm . Výřezy přibližují základní parametry nastavení, což poslouží k základní představě o funkčních možnostech HW a SW kompletu.
Takže mám na vybranou: sledování TV a radií na obrazovce televizoru, nebo na počítači, kam se signál dostává z přijímače přes USB2.0.
Pinnacle tuner jsem si pořídil kvůli možnosti kombinování velmi kvalitního sledování televize s pokročilými možnostmi pro záznam a zpracování videa na počítači. Zkušenosti z této cílové aktivity poskytnu v samostatném pojednání.

Žádné komentáře:

Okomentovat